JellyPages.com

czwartek, 9 stycznia 2014

New Moon :)

Jak ładnie i tematycznie mi się te posty składają :)

dDzisiaj kolej na pokazanie tego,co dostałam w prezencie na imieniny i urodziny :)
Zbiorowe foto na dobry początek,


i zacznę od tego najbardziej pektakularnego i sprawiajacego że piszczę jak mysz :)

O'Neill Morrison sweater z New Moon

Nie wierzę że jest mój!!!!!




Obie te rzeczy kupione zostały od przemiłej Francuzki która nie dośc że ceny miała NIESAMOWITE oraz sweter wreszcie z moim rozmiarze to na dodatek nie policzyła ani centa za wysyłkę.Ten sweter został kupiony za smieszną kwote £50 podczas kiedy taki sam w M wisi na Ebay za £112 :/
Ciuch numer dwa sprawia że serce bije mi równie szybko,ja te kurtkę miałam juz wcześniej ale nie dośc że w rozmiarze M to w dodatku była to ta druga wersja.Ta jest pierwsza z patchem,przeszyciami zatrzaskami i wszystkim co trzeba <3 i kosztowała jedynie £30 :)

Billabong Hannah jacket z New Moon





Brak komentarzy: